Belső kommunikációs megoldások és tartalom kategória

A belső célcsoportok felé (pl. helyi lakosság, helyi szervezetek, vállalkozások stb.) irányuló marketingprogramokkal és kampányokkal és az azok keretében megvalósuló - elsősorban kommunikációs megoldásokkal lehet pályázni:

  • a város weboldala-, közösségi média felületei,
  • imázsfilm,
  • kiadványok: nyomtatott kiadványok, közterületen való megjelenések (plakát/óriásplakát, citylight, hirdetőtábla stb.),
  • innovatív média-használat,
  • direkt marketing megoldások (pl. szórólap).

Pályázatban elvárt információk:

- pályázati adatlap a kommunikációs eszköz, kampány leírásával;

- a kommunikációs terv és megfontolásainak bemutatása,

- a kampány üzenet-tartalmának, kreatív elemeinek bemutatása,

- a megvalósítás bemutatása, jellemzése

- a belső kommunikáció eredményességének bemutatása, hatásossága és mérése, a költséghatékonyság célszerűségének bemutatása.

Értékelési szempontok:

- a célcsoport és célkijelölés indokoltsága,

- a kommunikációs megoldás relevanciája,

- tudatosság, integráltság – illeszkedés a város egészének marketingjéhez

- kreativitás, egyediség

- marketing eszközök alkalmazásának szakszerűsége,

- kommunikációs célok elérése, költséghatékonyság igazolása.

A pályázó szervezet

Belső kommunikációs megoldás

Csatolmányok

Maximum feltöltési korlát összesen: 25 Mb

Amennyiben ennél nagyobb méretű csatolmányt szeretne küldeni, kérjük ezt küldje meg e-mailben a marketing@marketing.hu email címre, vagy különböző nagyfájl küldő rendszerek segítségével (pl. Wetransfer, Toldacuccot, stb...).